مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:462016-10-23سياسي

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر خبر داد تخریب 18 فقره ساخت و ساز غیرمجازدر چهاردانگه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر گفت: با حکم مرجع قضایی 18 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر تخریب و به وضعیت اولیه بازگشت داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران، محمدرضا امیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر با اشاره به لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی اظهار کرد: با دستور صادر شده از سوی دستگاه قضایی 18 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، تخریب و به وضعیت قبل تغییر شکل داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون اساسی طی دو مرحله ساخت و ساز غیرمجاز، تعداد 18 فقره تخریب در بخش چهاردانگه خیابان زارع، شامل تخریب 876 متر دیوار و 2 هزار و 650 مترمربع بنا و در کل 11 هزار و 400 مترمربع سطح اراضی آزاد شد.

وی تصریح کرد: در راستای انجام وظایف محوله به جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر در خصوص اجرای حکم صادره از سوی مراجع قضایی، نیروهای جهاد کشاورزی این شهرستان به همراه یگان ویژه نیروی انتظامی کلانتری چهاردانگه، نماینده دادگاه عمومی چهاردانگه با حضور در محل نسبت به تخریب اراضی غیرمجاز و بازگشت به حالت اولیه اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر خبر داد تخریب 18 فقره ساخت و ساز غیرمجازدر چهاردانگه

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر خبر داد تخریب 18 فقره ساخت و ساز غیرمجازدر چهاردانگه