مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:402016-10-23سياسي

امکان ویرایش اطلاعات خانوار در سایت سرشماری اینترنتی + فیلم


دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان سمنان گفت :خانوارهای خواهان ویرایش اطلاعات ارائه شده در سرشماری اینترنتی به پایگاه اینترنتی سرشماری مراجعه کنند .

- امکان ویرایش اطلاعات خانوار در سایت سرشماری اینترنتی + فیلم " دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان سمنان گفت :خانوارهای خواهان ویرایش اطلاعات ارائه شده در سرشماری اینترنتی به پایگاه اینترنتی سرشماری مراجعه کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،رضا عبدالله زاده افزود : خانوارهایی که در زادگاه خود ثبت نام اینترنتی انجام داده اند ولی محل سکونت آنها شهر یا روستای دیگری باشد باید در سرشماری حضوری اطلاعات وارده را اصلاح کنند تا در ثبت نهایی خطایی صورت نگیرد.

وی گفت : خانوارهایی که در چند مکان اقامتگاه دارند باید مبنای ارائه اطلاعات را بیشترین مدت اقامت در یک سال گذشته در نظر بگیرند .

وی گفت : خانوارهایی که هنوز آمارگیر برای مصاحبه حضوری به منازل آنها مراجعه نکرده می توانند با مراجعه به سایت سرشماری اطلاعات ارائه شده را ویرایش کنند در غیر این صورت هنگام مراجعه مامور سرشماری ، اطلاعات صحیح را به وی ارائه دهند .

دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان سمنان خاطرنشان کرد : در صورتی که هنگام مراجعه مامور سرشماری ، خانواده حضور نداشته باشند هم فرم خانوار غایب که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ویرایش اطلاعات خانوار در سایت سرشماری اینترنتی + فیلم

امکان ویرایش اطلاعات خانوار در سایت سرشماری اینترنتی + فیلم