مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:312016-10-23سياسي

مدیرکل استاندارد استان زنجان: 110 گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان صادر شد


مدیرکل استاندارد استان زنجان از صدور 110 گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان خبر داد.

- داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بند 24 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه افزایش پوشش استاندارد برای همه محصولات داخلی و ترویج آن به سازمان استاندارد مربوط است و در این راستا فعالیت های مربوط انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان استاندارد و به تبع آن ادارات کل اجرایی اقدامات مربوط را در عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می دهند، تصریح کرد: کیفی سازی کالا و حمایت از تولید داخل از موضوعات موردنظر اداره کل استاندارد در این زمینه است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از تولید داخل در جامعه اضافه کرد: در این راستا باید دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

کارگر زاده با بیان اینکه یکی از موارد موردنظر استاندارد در زمینه کیفی سازی کالاها آسانسورها است، افزود: در این راستا طی شش ماهه نخست امسال 110 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت استاندارد در زنجان صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: طبق بازرسی های انجام شده 51 مورد از آسانسورهای موجود در دستگاه های دولتی پروانه ایمنی و کیفیت نداشته و نیاز به اصلاح ویژه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل استاندارد استان زنجان: 110 گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان صادر شد

مدیرکل استاندارد استان زنجان: 110 گواهی تاییدیه ایمنی آسانسور در زنجان صادر شد