مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 11:112016-10-23دانش

24 آبان؛ اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد به پیاده روی اربعین


رابط ستاد اربعین دانشگاه آزاد شهرکرد با ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص مراحل ثبت نام و اعزام دانشجویان این دانشگاه به پیاده روی اربعین گفت: - تاریخ اعزام 24 آبان ماه جاری و تا کنون 30 نفر از دانشجویان برای اعزام ثبت نام کرده اند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید اسماعیل پور در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص مراحل ثبت نام و اعزام دانشجویان به کربلا در اربعین امام حسین (ع) گفت: تاریخ اعزام 24 آبان ماه جاری و تا کنون 30 نفر از دانشجویان برای اعزام ثبت نام کرده اند.

وی افزود: اعزام مخصوص دانشجویان پسر است، اقایانی که خدمت سربازی رفتند که موردی برای اعزام ندارند و اما شرایط حضور مشمولان سربازی در راهپیمایی اربعین، این گونه است که مشمولان غیر غایب برای خروج از کشور باید با سپردن وثیقه تعیین شده، مجوز دریافت کنند که ثبت درخواست خروج از کشور مشمولان ساکن استان تهران برای سفرهای زیارتی و سیاحتی به صورت اینترنتی بوده(www.

epolice.

ir) و مشمولان سایر استان ها نیز با مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی مرکز استان می توانند برای اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

رابط ستاد اربعین دانشگاه آزاد شهرکرد با ناحیه دانشجویی استان تصریح کرد: میزان وثیقه برای این سفر زیارتی سه میلیون تومان است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 آبان؛ اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد به پیاده روی اربعین

24 آبان؛ اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد به پیاده روی اربعین