مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 11:102016-10-23سياسي

تمدید مهلت ثبت نام دوره ازدواج دانشجویی تا 12 آبان


مهلت ثبت نام بیستمین دوره ازدواج دانشجویی تا 12 آبان تمدید شد.

- حسین جوادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود:دانشگاهیان متقاضی برای ثبت نام در بیستمین دوره ازدواج دانشجویی می توانند تا 12 آبان با مراجعه به سایت اینترنتی www.

ezdevaj.

nahad.

ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون حدود 20 هزار زوج در این سامانه ثبت نام کرده اند که استان های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین ثبت نام و استان های اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد و ایلام کمترین میزان ثبت نام را داشته اند.

جوادی در ادامه به میزان تعداد ثبت نام شدگان از نهادهای مختلف آموزش عالی اشاره کرد و گفت: 35 درصد ثبت نام شدگان این دوره از دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 24 درصد از دانشگاه آزاد اسلامی، 5/8 درصد از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 5/7 درصد از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوده اند.

وی درباره مقطع تحصیلی دانشجویان ثبت نام شده نیز گفت: 5/60 صدم درصد دانشجویان ثبت نام شده در مقطع کارشناسی، 5/25 صدم درصد در مقطع کارشناسی ارشد، 8 درصد در مقطع دکتری و 8 درصد در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

جوادی با اشاره به برگزاری گارگاه های آموزشی که برای زوجین در طول سفر پیش بینی شده اظهار داشت: علاوه بر این کارگاه های حضوری، آموزش های مهارت های زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام دوره ازدواج دانشجویی تا 12 آبان

تمدید مهلت ثبت نام دوره ازدواج دانشجویی تا 12 آبان