مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 10:202016-10-23پزشكي

اجرای طرح متخصصان مقیم در شهرستان های استان تهران + مصاحبه


مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از اجرای طرح پزشکان متخصص مقیم در بیمارستانهای این سازمان در شهرستان های استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در حاشیه سفر به ورامین و بازدید از بیمارستان شهدای 15خرداد تامین اجتماعی این شهر گفت: این طرح برای برطرف کردن کمبود ها وحل مشکل نبود متخصصان مورد نیاز بیماران در رشته های مختلف پزشکی به طور جدی در دست اجراست.

وی تاکید کرد برای استقراردائمی نیروی های درمانی اعم از پرستار ، پیراپزشک ، پزشک ، متخصص و فوق تخصص باید از بومی های همان شهرستان بهره مند شد.

خسروانی مقدم افزود: تارسیددن به شرایط مطلوب باید از خدمات متخصصان و کادر درمانی تهران و دیگر شهرهای بزرگ استفاده کرد که این امر نیازمند تامین زیرساخت ها برای ایجاد رغبت در بین پزشکان متخصص است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به ویژگی های خاص شهرستان های جنوب شرق تهران بویژه ورامین و کارگر خیز بودن این مناطق گفت: تخصص های مرتبط با بیشترین نیازهای منطقه از سال گذشته در بیمارستان شهدای تامین اجتماعی 15 خرداد ورامین راه اندازی شده است تا خدمات بهتری به بیماران ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح متخصصان مقیم در شهرستان های استان تهران + مصاحبه

اجرای طرح متخصصان مقیم در شهرستان های استان تهران + مصاحبه