مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 09:262016-10-23سياسي

واگذاری انتخاباتی آموزش و پرورش به یک مدیر فصلی


معرفی یک مدیر همه کاره و هیچ کاره نیم بند برای تصدی وزارت آموزش و پرورش این سؤال را مطرح می کند که آیا هدف از وزارت وی، حل مشکلات این وزارتخانه و فرهنگیان و دانش آموزان است یا صرفا یک تدارک انتخاباتی اورژانسی مطرح است؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معرفی یک مدیر همه کاره و هیچ کاره نیم بند برای تصدی وزارت آموزش و پرورش این سؤال را مطرح می کند که آیا هدف از وزارت وی، حل مشکلات این وزارتخانه و فرهنگیان و دانش آموزان است یا صرفا یک تدارک انتخاباتی اورژانسی مطرح است؟! محمدعلی نجفی دیروز در گفت وگو با ایلنا ضمن تأیید اینکه فردا (امروز) به عنوان گزینه نهایی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی می شود، اظهار داشت: در حال حاضر در حال تدوین برنامه های پیشنهادی خود برای تصدی گری در وزارت آموزش و پرورش هستم و پس از تکمیل آن را به دولت ارائه خواهم داد تا در نهایت دولت برنامه ها را به مجلس ارائه دهد.

این در حالی است که هفته گذشته رسانه های اصلاح طلب فاش کردند نجفی به طور غیررسمی رییس ستاد انتخابات روحانی برای انتخابات 96 شده است.

حدود 5 میلیون دانش آموز دبیرستانی در سن رأی دادن هستند و بالغ بر 2 میلیون نفر نیز مجموعه کادر آموزش و پرورش محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری انتخاباتی آموزش و پرورش به یک مدیر فصلی

واگذاری انتخاباتی آموزش و پرورش به یک مدیر فصلی