مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 01:312016-10-22سياسي

امام جمعه سنندج عنوان کرد ضرورت هزینه کرد زکات در محل جمع آوری آن


امام جمعه سنندج بر ضرورت هزینه کرد زکات در همان محل جمع آوری را ضروری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، عبدالرحمن خدایی شنبه شب در سومین جلسه شورای زکات شهرستان سنندج که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: زکات امری مهم برای عالم اسلامی است.

وی با اظهار امیدواری از کسب مقام اول استان کردستان در زمینه جمع آوری زکات، تصریح کرد: این امر نشانه اعتقاد مردم این سرزمین و پایبندی آنها به فریضه مهم الهی است.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: در سال دوم هجری خداوند امر به پرداخت زکات و اشاعه این مهم توسط پیامبر اکرم(ص) به عنوان یکی از ارکان اسلام کرد.

وی در ادامه افزود: خداوند در قرآن ضمن هشدار به کسانی که تارک زکات هستند، مشرکین را از ادا نکردن این فریضه الهی بیم داده و تهدید می کند.

خدایی خاطرنشان کرد: خداوند به هر بنده ای که مال و دارایی عطا کرده است، پرداخت زکات را نیز بر او واجب کرده است، بنابراین باید همه ما به عنوان مسلمان، مروج دستورات دین اسلام و عامل به آن باشیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه پرداخت زکات فقط جنبه ریالی نیست، افزود: من به عنوان فردی از مردم مسلمان پرداختن به این مهم را وظیفه خود می دانم، چراکه گندم کاران باید از گندم مازاد بر نیاز خود زکات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج عنوان کرد ضرورت هزینه کرد زکات در محل جمع آوری آن

امام جمعه سنندج عنوان کرد ضرورت هزینه کرد زکات در محل جمع آوری آن