مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 21:462016-10-22سياسي

امام جمعه لنده: عقیم سازی و سقط جنین توطئه دشمنان اسلام برای کاهش جمعیت مسلمین است


امام جمعه لنده با اشاره به ضرورت ترویج زاد و ولد منطقی در کشور گفت: عقیم سازی و سقط جنین از توطئه های دشمنان برای کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از لنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل عصر امروز در همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک گفت: خانواده مورد تأکید همه ادیان به خصوص دین مبین اسلام بوده و بر حفاظت و حراست از ارکان آن تأکید شده است.

وی افزود: دشمنان از رشد و گسترش روزافزون مبانی دینی و اسلامی در جامعه جهانی نگران هستند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: نگرانی های دشمنان اسلام از این وضعیت باعث شده توطئه نسل کشی را در منطقه و به خصوص جوامع اسلامی دنبال کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل یادآور شد: نسل کشی در جوامع اسلامی و منطقه به صورت های مختلف مستقیم، غیر مستقیم و پنهان در حال اجرا بوده که اگر این روند ادامه یابد جمعیت ممالک اسلامی در آینده نزدیک کاهش چشمگیری خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: عبارت یک تیر و دو کشته در چند سال اخیر از سوی رژیم صهیونیستی شدت گرفته به گونه ای که کشتن زنان باردار از اولویت های اصلی آنها است.

امام جمعه لنده ادامه داد: اختلافات قومی و مذهبی، قتل عام از طریق قحطی، شبیه خون فرهنگی، ترویج مدل های زندگی غربی از جمله دسیسه های دشمنان برای مقابله با مسلمانان و به خصوص شیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لنده: عقیم سازی و سقط جنین توطئه دشمنان اسلام برای کاهش جمعیت مسلمین است

امام جمعه لنده: عقیم سازی و سقط جنین توطئه دشمنان اسلام برای کاهش جمعیت مسلمین است