مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 21:252016-10-22اقتصادي

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است


رهبر انقلاب مسئله کاهش قیمت نفت را ابزاری برای فشار بر کشورهای مستقل از امریکا دانستند و تأکید کردند: ایستادگی و مقاومت عاقلانه و همراه با تدبیر در مقابل فشارها، - رهبر انقلاب اسلامی همچنین بر تصمیم جدی دولت جمهوری اسلامی ایران در افزایش همکاریها با ونزوئلا تأکید کردند و نقش مهم مسئولان و وزیران دو کشور در پیگیری و اجرای دقیق توافقات را یادآور شدند.

در این دیدار که آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز حضور داشت، آقای نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا با ابراز خرسندی از سفر مجدد به ایران و ملاقات با رهبر انقلاب اسلامی، گفت: هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا به خوبی ایران و جایگاه آن را شناخته بود و همواره از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد می کرد.

آقای مادورو با تمجید از مقاومت قدرتمندانه ملت ایران در مقابل دشمنی های امریکا افزود: ملت ایران در حالی در کمال آرامش و امنیت زندگی می کنند که متأسفانه بسیاری از کشورهای منطقه و اطراف ایران در جنگ، تفرقه و ضعف به سر می برند.

رییس جمهور ونزوئلا با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت در دو سال گذشته، گفت: امپریالیزم آمریکا مداخلات و دشمنی های فراوانی علیه ونزوئلا به کار بست اما ملت ما در برابر این جنگ اقتصادی مقاومت کرد واکنون به تدریج در حال خروج از بحران اقتصادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است

خیال شکست ناپذیری امریکا خطایی بزرگ است