مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 20:562016-10-22سياسي

معاون استاندار خراسان شمالی: پدافند غیرعامل در میان لایه های جامعه نهادینه شود


معاون استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل می بایست در میان لایه های اجتماع نهادینه شود تصریح کرد: این موضوع سبب آشنایی بیشتر مردم به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بجنورد، محمدتقی ایرانی عصر امروز در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: اساسا اهمیت به پدافند غیرعامل موجب بازدارندگی دشمن می شود.

وی بابیان اینکه اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل می بایست در میان لایه های اجتماع نهادینه شود تصریح کرد: این موضوع سبب شده آشنایی بیشتر مردم به اهمیت جایگاه پدافند غیرعامل رقم بخورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: پدافند غیرعامل اقداماتی برای موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری جامعه در مقابل تهدیدات است.

وی همچنین ارتقای پایداری ملی و نیز مدیریت بحران را در این مواقع برشمرد و گفت: بی شک پدافند غیرعامل حرکتی در جهت امنیت پایدار کشور است.

به گفته ایرانی پدافند غیرعامل، عاملی در تأمین امنیت بوده از این رو با توجه به اهمیت آن باید در رأس امور قرار بگیرد.

وی بیان داشت: در این راستا همه ظرفیت های موجود در شهرها و روستاها اعم از فضاها و امکاناتی که می تواند جلوی آسیب پذیری کشور را بگیرد باید مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خراسان شمالی: پدافند غیرعامل در میان لایه های جامعه نهادینه شود

معاون استاندار خراسان شمالی: پدافند غیرعامل در میان لایه های جامعه نهادینه شود