مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 17:012016-10-22سياسي

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا: بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می کند


بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: امروز ایران با وجود توطئه های بی شمار دشمنان، از امن ترین کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور به برکت اهل بیت و جان فشانی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا به موضوع اربعین و تأثیر آن در بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان ایلام اشاره کرد و گفت: امروز شما در استانی مشغول خدمت هستید که گرد و غبار زائران اباعبدالله الحسین (ع) بر شما مزین می شود و این نعمتی است که نصیب هر کس نمی شود.

وی دین داری و بصیرت را عامل رسیدن به مقصود و هدف متعال عنوان کرد و گفت: استفاده صحیح و درست از برنامه های دینی باعث رسیدن انسان به کمال و سعادت است.

بهشتی پور با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و نظارت بر اعمال و رفتار، از نکات مهمی است که باید انجام گیرد تا مسیر درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود، تصریح کرد: پلیس با آگاهی و بصیرت افزایی کامل می تواند در مأموریت های خود از جمله برقراری امنیت و برخورد مجرمان از درک بیشتری برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا: بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می کند

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا: بصیرت، نگاه پلیس را در جامعه نافذ می کند