مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 16:402016-10-22سياسي

ولایتی: دست سعودی ها در منطقه رو شده است


این مجمع با تدبیر رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفت و باید بدانیم که امروز جریان تکفیری به دنبال به انحراف کشیدن موج بیداری اسلامی است.

- علی اکبر ولایتی صبح امروز (شنبه) در این اجلاس که در بغداد و با حضور حیدرالعبادی، نخست وزیر و سیدعمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق و شماری از شخصیت های جهان اسلام برگزار شد حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در نهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به سرکوب های مسلمانان در برخی کشورهای منطقه به دست حکومت های شان، تأکید کرد: در بسیاری از این تنش ها دست سعودی ها رو شده است و می دانیم که آن ها از این حکومت های سرکوبگر حمایت می کنند.

ولایتی با بیان این که پنج سال از آغاز موج بیداری اسلامی گذشته است، گفت: این مجمع با تدبیر رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفت و باید بدانیم که امروز جریان تکفیری به دنبال به انحراف کشیدن موج بیداری اسلامی است.

او ادامه داد: همه مسلمانان وظیفه دارند بیش از گذشته در مقابل اندیشه ویرانگر تکفیری موضع گیری کرده و تلاش کنند ریشه این شر را بخشکانند.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با اشاره به مبارزات مردمی ملت سوریه و عراق، خاطرنشان کرد: در سوریه مردم در مقابل داعش ایستاده و پیشروی های بسیار خوبی داشتند و در مسیر به شکست کشاندن داعش ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: دست سعودی ها در منطقه رو شده است

ولایتی: دست سعودی ها در منطقه رو شده است