مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 16:352016-10-22فرهنگي

افسانه بایگان : رفتم که تازه شوم


در مقطعی تصمیم گرفتم از بازیگری کمی فاصله بگیرم چرا که سینما به سمت و سویی می رفت که نتیجه اش نقش هایی بود که کارکرد خودش را از دست داد و من اگر می خواستم در این مسیر حرکت کنم به طور قطع برای همیشه از یاد می رفتم؛من نرفتم که خودم را برای همیشه کنار بگذارم ،رفتم که تازه شوم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیگر سربداران با بیان اینکه در 23 شهریور 1360 با سینما آشنا شده است،یادآور شد: اولین کارم در حوزه بازیگری در سن 11 سالگی اتفاق افتاد که در واقع فیلم کوتاهی بود به کارگردانی علی علی نژاد که از ایتالیا به ایران آمده بود و این فیلم در یکی از فستیوال های فیلم کوتاه ایتالیا هم جایزه ای بُرد و در نهایت نیز به طور حرفه ای اولین کارم مجموعه تلویزیونی سربداران رقم خورد.

وی افزود: هدف من فقط بازیگری نبود یعنی کمال در همه ابعاد انسان برایم مهم است،سینما به واقع هنر حسودی به حساب می آید، چرا که در زندگی ام خیلی کارهای دیگری را دوست داشتم و تا یک جایی هم تجربه پیدا کردم مثل نواختن سه تار ، ولی متاسفانه بعد از یک مدت طولانی به خاطر بازیگری از علاقه های دیگر دور می شوی و به ناچار وارد مسیری می شوی که نمی توانی به علاقه های دلی ات برسی.

افسانه بایگان تصریح کرد:من معنای رقابت را نمی فهمم و چیزی به نام رقابت برایم مفهومی ندارد،حتی اگر در دهه ای از فعالیت بازیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسانه بایگان : رفتم که تازه شوم

افسانه بایگان : رفتم که تازه شوم