مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 15:562016-10-22پزشكي

مرگ بر اثر آلودگی هوا در تهران کاهش یافت


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اقدامات ارزشمندی برای کاهش آلودگی هوا انجام شده و علیرغم مشکلات موجود درگذشته، آلودگی هوا از طریق حذف سرب بنزین و تبدیل کاربراتور در خودروها به انژکتور کاهش یافت، - بطوریکه مرگ بر اثر آلودگی هوا کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر خسرو صادق نیت در نخستین همایش بین المللی و نوزدهمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار اظهار داشت: سال 93 نسبت به سال 92 و همچنین سال گذشته نسبت به سال 93 شاهد کاهش مرگ و بیماری های قلبی و عروقی ناشی از آلودگی هوا در تهران بودیم که این کاهش قابل توجه بود و شاهد ثبت روزهای پاک بیشتری بودیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر نظارت های وزارت نیرو بر کیفیت آب آشامیدنی، وزارت بهداشت نیز بر بهداشت و کیفیت آب شرب نظارت دارد، افزود: وزارت بهداشت با بیش از 450 آزمایشگاه آب در شهرهای بزرگ و کوچک کشور هر روز بر کیفیت آب و وضعیت آلودگی های میکروبی و شیمیایی آن نظارت دارد.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اهمیتهمکاری های بین بخشی در ارتقای بهداشت در جامعه، عنوان کرد: به عنوان نمونه در حوزه آب شرب سالم، وزارت بهداشت با وزارت نیرو، کشور، شهرداری ها و سازمان محیط زیست همکاری دارد و برنامه امنیت آب در 16 کلانشهر کشور در حال اجرا و در حال تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بر اثر آلودگی هوا در تهران کاهش یافت

مرگ بر اثر آلودگی هوا در تهران کاهش یافت