مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 15:162016-10-22اجتماعي

مدیر سازمان حج و زیارت قزوین: خروج زائران از مرز بدون ویزای معتبر امکان پذیر نیست


در سال های گذشته تعداد زیادی از زائران در مرزها حضور یافته اند که به علت نداشتن گذرنامه، ویزای معتبر و عدم تطابق مشخصات گذرنامه با صاحب آن امکان خروج از کشور برای آنها فراهم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، علیرضا کلانتری در جمع مدیران سازمان حج و زیارت استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: خروج زائران از مرز بدون ویزای معتبر امکان پذیر نیست و در صورت خروج توسط مأموران مرزی کشور عراق از ورود آن ها جلوگیری می شود.

مدیر سازمان حج و زیارت قزوین گفت: در سال های گذشته تعداد زیادی از زائران در مرزها حضور یافته اند که به علت نداشتن گذرنامه، ویزای معتبر و عدم تطابق مشخصات گذرنامه با صاحب آن امکان خروج از کشور برای آنها فراهم نشده است.

کلانتری تصریح کرد: زائران، گذرنامه و ویزای معتبر آن ها در مبادی خروجی کنترل می شود و از مردم درخواست می کنیم که در حفظ و نگهداری این مدارک دقت لازم را به عمل آورده تا بدون مشکل خاصی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان قزوین خاطرنشان کرد: این اجتماع بزرگ عزاداری که از بزرگ ترین مراسم های مذهبی در جهان به شمار می رود، از صد عملیات علیه گروهک های تکفیر، داعشی و حامیان استکباری آنان تأثیرگذارتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سازمان حج و زیارت قزوین: خروج زائران از مرز بدون ویزای معتبر امکان پذیر نیست

مدیر سازمان حج و زیارت قزوین: خروج زائران از مرز بدون ویزای معتبر امکان پذیر نیست