مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 15:002016-10-22سياسي

اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد


اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال تحصیلی96-95 صبح امروز در اتاق شورای این مدیریت برگزار شد.

- ، در ابتدای این نشست که با حضور اعضای این کمیته و مدیریت منطقه برگزار شد بهروز نصیری مدیر و رییس کمیته پدافند غیر عامل ناحیه یک ری ضمن تاکید اهمیت این اصل بر اهتمام کلیه دوایر و کارشناسی های این مدیریت بر اجرای برنامه های هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل تاکید نمود.

وی اذعان داشت پدافند غیر عامل می بایست در تمامی سطوح منطقه از اداره تا واحد های آموزشی مورد تاکید قرار گرفته و به آن توجه جدی شود، زیرا این اصل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایا و خطرات شده و توان دفاعی کشور را بالاتر برد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ادامه داد: پدافند غیر عامل از جمله تاکیدات جدی و اصلی مقام معظم رهبری بوده که در کشور تمامی دست اندرکاران از رییس محترم جمهور و دولت گرفته تا بخش های پایین دستی بدان اهتمام جدی دارند.

نصیری خاطر نشان کرد: اصول اساسی پدافند غیر عامل می تواند در تمامی بخش های مدیریت آموزش و پرورش احصا شده و با توجه به آن برنامه ریزی هایی صورت داد تا هم در زمینه آموزش و هم در زمینه دفاعی قدم جدی در این ناحیه برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد