مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 15:012016-10-22سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه جیرفت


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت جلسه ای را پیرامون برنامه های بسیج دانشجویی با ناصر برومند، رییس دانشگاه جیرفت، حجت الاسلام شاهرخی، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کیوان محمودی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت جلسه ای را پیرامون برنامه های بسیج دانشجویی با ناصر برومند، رییس دانشگاه جیرفت، حضرت حجت الاسلام شاهرخی، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار شد.

کیوان محمودی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش گفت: امام حسین (ع) رسالت الهی خود را برای اسلام و مسلمانان جهان با نثار خون پاک خود به ودیعه گذاشت و این راه برای ما ادامه دارد و هر یک از دانشجویان ما با الگو برداری از سیره و راه این ائمه اطهار می توانند به صراط مستقیم دست پیدا کنند.

وی افزود: انتظار برای ولی عصر مهدی موعود (عج) یک افتخار است و ما بسیجیان سلحشور زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهیم بود و حرکت در این راه مستلزم همکاری های ارزنده دانشگاه جیرفت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه جیرفت

اجرای برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه جیرفت