مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:462016-10-22اقتصادي

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد افزایش میزان تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز


مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از افزایش میزان تغییر کاربری های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- سید محمدرضا حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ اراضی زراعی شهرستان و جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز، سازمان امور اراضی کشور برای پایش و برخورد با متخلفین تغییر کاربری، یک دستگاه وانت دو کابین ریچ مجهز به چراغ گردان و آژیر در اختیار جهاد کشاورزی رامهرمز قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان تغییر کاربری های غیرمجاز در سال های اخیر در اراضی درجه یک شهرستان و شرایط نگران کننده نیازمند به نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: در چند ماه گذشته سطح نظارت و حفاظت جهاد کشاورزی در حوزه ده گردشی جدی تر و تمام وقت بوده و تلاش های فراوانی در این راستا توسط پرسنل آن صورت گرفته است.

وی با یادآوری سامانه 131 برای اطلاع هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز تأکید کرد: پایش مردمی همچون همیاران محیط زیست می تواند بهترین کمک در شناسایی اقدامات غیرمجاز باشد.

حسنی در پایان گفت: از تمام شهروندان به ویژه روستاییان تقاضا داریم تا هرگونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی شهرستان را به سامانه 131 فوری اطلاع دهند تا ضمن برخورد با متخلفان، آینده کشاورزی این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد افزایش میزان تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد افزایش میزان تغییر کاربری های غیرمجاز در رامهرمز