مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 14:362016-10-22اقتصادي

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان: تغییرات اعضای کابینه سیاسی جلوه می کند


قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر نتیجه بخش نبودن تغییرات در کابینه دولت گفت: اقدامات دولت در تغییرات اعضای کابینه بیشتر سیاسی جلوه می کند.

- سعید حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شرایط موجود در کشور به لحاظ اقتصادی، تورم همراه با رکود توأم با افزایش قیمت کالا و عدم تحقق برنامه های دولت اظهار کرد: مسائلی مانند حقوق های نجومی، اختلاس های انجام شده و ناعدالتی ها نارضایتی های را در سطح کشور موجب شده است.

وی با بیان اینکه برخوردهایی با متخلفان توسط دولت انجام نشده است، تصریح کرد: با توجه به نارضایتی های موجود در بخش هایی مانند اشتغال و رونق دولت باید خیلی زودتر از اینها در حوزه های مختلف اقداماتی انجام می شد که انجام نشده است.

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر نتیجه بخش نبودن تغییرات در کابینه دولت افزود: اقدامات دولت در تغییرات اعضای کابینه بیشتر سیاسی جلوه می کند.

حسینی با بیان اینکه وزاری تغییر یافته هم خیلی کار شاق و شاخصی را انجام نداده بودند، ابراز کرد: مردم انتظارات زیادی در دولت در حوزه های اشتغال و اقتصاد داشتند که اقدامی برای پاسخگویی به آن ها انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات انجام شده در کابینه دولت نتیجه مطلوبی در زندگی و معیشت مردم ایجاد نمی کند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان: تغییرات اعضای کابینه سیاسی جلوه می کند

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان: تغییرات اعضای کابینه سیاسی جلوه می کند