مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 12:152016-10-22اقتصادي

تاکید دادستان تهران برای مبارزه با مواد مخدر


اقتصاد روستایی بخش کشاورزی در یک سال اخیر موفق شد نرخ رشد اقتصاد ملی را از حالت منفی خارج کند و در سال اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم هم می تواند به خروج از رکود کمک کند.

- اقتصاد به معنی ثروت شناسی و ایجاد فرصت های جدید برای تولید است و هر جا که فرصت و مزیت برای توسعه وجود دارد یا بیشتر است برای اقتصاد شناسان "بهشت تولید ثروت واقعی" و در ایران هم بهشت تولید ثروت حلال محسوب می شود.

بهشت اقتصاددانان موقعی ایجاد می شود که نرخ تورم غیراقتصادی وجود نداشته باشد ، نرخ بیکاری همیشه در سطح میزان طبیعی ان یعنی 4درصد و پایین تر باشدو ضریب انحراف در تخصیص منابع و هزینه منابع و تسهیلات به صفر برسد.

همسنجی اقتصاد ایران با تئوریها و نظریات اقتصادی دیرین و نوین نشان می دهد که اقتصاد کشورمان از برخی لحاظ دارای مختصات بکر و تازگی است و می توان برای انها شناسنامه نوین اقتصادی صادر کرد.

این اقتصادها با احیای ظرفیت های نهفته خود عرصه تازه ای را به روی اقتصاد ملی می گشایند و در چند لایه می توانند توسعه افرین باشند.

یکی از این بخش ها و محیط ها ، همان اقتصاد روستایی و محیط های کشاورزی و صنایع پایین دستی و بالادستی ان است.

هر یک روستا در ایران یک هدف مهم برای توسعه اقتصادی و پایدار محسوب می شود و هدف نهایی باید ارتقای بهره وری منابع و افزایش تولید ثرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان تهران برای مبارزه با مواد مخدر

تاکید دادستان تهران برای مبارزه با مواد مخدر