مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 11:552016-10-22اقتصادي

خیز بازار فولاد و آهن الات برای خروج از رکود


رییس اتحادیه فروشندگان فولاد و آهن آلات تهران گفت: نشانه های خروج از رکود دیده می شود و شرایط رقابتی برای خرید از بورس کالا فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ محمد آزاد در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: پیش از این بورس کالا محصولات آهن و فولاد را به خریداران عمده و شرکت ها و بنگاه های وابسته به بانک ها که توان مالی بالایی داشتند می فروختند و از طریق واسطه به دست همکاران ما در بازار می رسید و با هزینه مضاعف دراختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می گرفت.

وی افزود: خوشبختانه درحال حاضر همکاران ما با معرفی نامه اتحادیه می توانند به طور مستقیم از بورس کالا خرید کنند که ضمن کاهش هزینه تمام شده خرید، به ساماندهی پرداخت مالیات هم کمک می کند و مشکل فعالان این بخش با سازمان امور مالیاتی هم ساماندهی خواهد شد چون با سند رسمی خرید و فروش می کنند و عملکردهای مالی هم شفاف است.

در روند گذشته که همکاران صنفی ما نمی توانستند به طور مستقیم محصولات فولادی و آهن آلات را از بورس کالا خریداری کنند هزینه های حمل و نقل نیز بیشتر می شد اما درحال حاضر می توانند مستقیم از بورس کالا خریداری کنند و حمل و نقل تکراری نیاز نیست و حتی می توانند در مواردی به طور مستقیم از کارخانه به محل تقاضای مشتری منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بازار فولاد و آهن الات برای خروج از رکود

خیز بازار فولاد و آهن الات برای خروج از رکود