مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 10:202016-10-22ورزشي

پایان رقابتهای تیروکمان ، انتخابی تیم ملی


رقابت های تیر و کمان با مشخص شدن برترین ها در بخش ریکرو داخل سالن به کار خود پایان داد .

- رقابت های تیر و کمان انتخابی تیم ملی مردان و زنان ایران با مشخص شدن برترین ها در بخش ریکرو داخل سالن جمعه شب به کار خود پایان داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان ، در چهارمین روز از رقابتهای تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی در رشته ریکرو داخل سالن با حضور 149 کماندار زن و مرد در سالن ایثار شهر ساری برگزار شد که در پایان این رقابتها در بخش مردان بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی درصدر ایستاد و حسام دهقان از اصفهان و مجید میررحیمی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان هم پارمیدا قاسمی ازتهران با کسب امتیاز بهتر نسب به دیگر حریفان قهرمان شد و مرضیه اشکانی از گیلان و آیتک جلوسیان از آذربایجان شرقی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

از نکات بارز این مسابقات حضور پارک میوک وون سرمربی تیم ملی بود که از نزدیک شاهد رقابت کمانداران زن و مرد بود این مسابقات به همت هیات تیراندازی با کمان استان مازندران از تاریخ 27 مهر آغاز شده بود.

درمجموع 32 کماندار برتر هر دو رشته کامپوند و ریکرو زنان و مردان در بخش های داخل سالن و بیرون سالن به اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در چهار رویداد مهم جهانی دعوت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابتهای تیروکمان ، انتخابی تیم ملی

پایان رقابتهای تیروکمان ، انتخابی تیم ملی