مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 10:112016-10-22ورزشي

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان: نمره اقتصادی دولت زیر 10 است


دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه نمره اقتصادی دولت زیر 10 است، گفت: دولت حتی در حل معضل قاچاق نیز ناتوان بوده است.

- حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد استعفای سه وزیر دولت یازدهم بودیم که اتفاقا در وزارت خانه های حساس فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه وزرای مستعفی از نظر اجتماعی نسبت به وزارت خانه خود ضعیف عمل کرده بودند و افراد کارشناس و اهل فن نیز به این امر تاکید دارند، گفت: وزارت خانه های ارشاد، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بسیار حساس هستند، اما وزرای آنها نتوانستند امورات وزارت خانه را به خوبی جمع و جور کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش نیازمند انسان قدر و توانا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انسان خوش سلیقه و وزارت ورزش و جوانان با توجه به حجم گستردگی فعالیت آنها نیازمند انسان توانمند در راس وزارت خانه است که متاسفانه وزرای این سه وزارت خانه این ویژگی ها را نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه شاخصه یک مسؤول آن هم در سطح وزارت خانه باید تیزبینی و هوش وی باشد، گفت: وزرای مستعفی دارای این شاخصه نبوده و از ابتدا ضعف داشتند و نتوانستند نظر جامعه را جلب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان: نمره اقتصادی دولت زیر 10 است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان: نمره اقتصادی دولت زیر 10 است