مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 10:002016-10-22اقتصادي

طرح مجلس برای حفظ مهمترین مانع قاچاق بنزین


نمایندگان مجلس طرحی دوفوریتی برای حفظ کارت سوخت ارائه داده اند که موجب حفظ کارت جایگاه ها و در نتیجه، تداوم کسادی کار قاچاقچیان و شبکه های قاچاق بنزین بدون ایجاد هیچ تغییری در قیمت یا شیوه عرضه این فرآورده نفتی خواهد شد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 17 نمایندگان مجلس طرحی دوفوریتی برای حفظ کارت سوخت ارائه داده اند که موجب حفظ کارت جایگاه ها و در نتیجه، تداوم کسادی کار قاچاقچیان و شبکه های قاچاق بنزین بدون ایجاد هیچ تغییری در قیمت یا شیوه عرضه این فرآورده نفتی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حدود دو ماه قبل (24 مردادماه)، سید علی ادیانی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس حذف کارت سوخت را به ضرر منافع ملی دانست و گفت: فلسفه وجودی کارت سوخت تنها برای سهمیه بندی نبود؛ بلکه به منظور استفاده صحیح از سوخت بوده و حذف کارت سوخت یعنی دامن زدن به قاچاق بنزین و تجویز واردات بدون حساب و مهم تر از همه سامانه کارت سوخت یک انباشت ملی تلقی می شود .

این سخنان توسط نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس همزمان با بررسی پیشنهاد وزارت نفت در لایحه اصلاحیه قانون بودجه 95 مبنی بر حذف بند ح تبصره 14 این قانون که دولت را ملزم به حفظ کارت سوخت و عرضه مجدد بنزین دو نرخی کرده بود، مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای حفظ مهمترین مانع قاچاق بنزین

طرح مجلس برای حفظ مهمترین مانع قاچاق بنزین