مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 08:252016-10-22اقتصادي

فرودگاه یاسوج تا 25 روز تعطیل شد


پروازهای این فرودگاه از امروز /شنبه/ اول آبان سال جاری به مدت حدود 25 روز به دلیل اجرای طرح توسعه باند پروازی و روکش آسفالت لغو شد.

علی محسنیان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هماهنگی ها و تدابیر لازم در این راستا نیز انجام شده و در صورت طولانی شدن روند اجرای طرح توسعه باند پروازی نیز تعطیلی این فرودگاه تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به طرح توسعه باند فرودگاه یاسوج گفت: این طرح هم اینک بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عوامل اجرایی به صورت 24 ساعت و در سه نوبت کاری مشغول فعالیت هستند.

مدیر فرودگاه یاسوج اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این طرح را نیز افزون بر 230 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تأمین 50 درصد این اعتبار سهم شرکت هواپیمایی و ناوبری هوایی جمهوری اسلامی ایران و 50 درصد دیگر نیز سهم استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

محسنیان تصریح کرد: تاکنون نیز افزون بر 100 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی حجم عملیات طرح فرودگاه یاسوج را شامل یک میلیون و 300 هزار متر مکعب خاکریزی، 40 هزار متر مکعب خاک برداری و احداث کانال به طول 400 متر برای عبور آب های سطحی ذکر کرد.

وی ادامه داد: با افزایش طول این باند علاوه بر فراهم کردن مسیرهای پروازی جدید زمینه حضور هواپیما با قابلیت حمل مسافر با ظرفیت بیشتر نیز فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه یاسوج تا 25 روز تعطیل شد

فرودگاه یاسوج تا 25 روز تعطیل شد