مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 06:102016-10-22بين الملل

برگزاری نشست ائتلاف آمریکایی ضد داعش در کویت


به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ یک مقام وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه گفت نشست نمایندگان کشورهای عضو (به اصطلاح) ائتلاف بین المللی ضد داعش هفته آینده در کویت و با هدف افزایش توان مقابله با منابع مالی گروه تروریستی داعش برگزار می شود.

آدام زوبین معاون وزارت خزانه داری آمریکا در امور مبارزه با منابع مالی تروریسم در این باره گفت "پیش بینی شده است ائتلاف بین المللی مبارزه با منابع مالی داعش که با ابتکار آمریکا، ایتالیا و عربستان سعودی تشکیل شده است و 35 کشور عضو آن هستند، با هدف مبادله اطلاعات و تداوم فرآیند هماهنگی اقدامات برای مقابله با منابع مالی گروه تروریستی داعش، روز دوشنبه در کویت نشستی برگزار کند.

"این مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا در یک سخنرانی در واشنگتن خواستار آن شد که قطر و کویت به مجموعه قوانین خود برای مقابله با پولشویی نظم بخشیده و آنها را تقویت کنند.

وی گفت "این دو کشور هنوز از اراده سیاسی لازم و توان کافی برای اجرای قوانین خود در مقابله با منابع مالی سازمان های تروریستی برخوردار نیستند.

"زوبین همچنین تلاش بیشتر ترکیه را برای برطرف کردن برخی نگرانی ها در این باره که این کشور یکی از معابر اصلی کمک های مالی و پشتیبانی داعش تلقی می شود، خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ائتلاف آمریکایی ضد داعش در کویت

برگزاری نشست ائتلاف آمریکایی ضد داعش در کویت