مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 03:562016-10-22سياسي

یادداشت/ زهرا طباخی پرونده حیاتی دوتابعیتی ها


اروپا و آمریکا در پذیرش شهروندان سایر کشورها به دلایل امنیتی و اجتماعی و سیاسی در دفاع از ملیت خود بسیار سختگیرانه عمل می کنند اما اصرار دارند اتباع خود را به عنوان رهبران تغییر به سایر کشورها تحمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه وطن امروز در یادداشتی به قلم زهرا طباخی نوشت: پس از جدی شدن طرح تحقیق و تفحص از مسؤولان دوتابعیتی و دارای گرین کارت در مجلس شورای اسلامی و اعلام آمادگی نهادها و وزارتخانه های مرتبط با موضوع برای طراحی سازوکار دقیق شناسایی اتباع دارای تابعیت بیگانه ، رسانه های ضدانقلاب تلاش وسیعی برای تحریک جامعه ضد این طرح ملی کلید زدند.

هدف اصلی شبکه های ضدایرانی، حفظ مسیر نفوذ امن و بدون مشکل اعضای خادم از جمله شهروندان آمریکایی و انگلیسی گرفتار شده در تور اطلاعاتی دستگاه های امنیتی کشور در حین جاسوسی در خاک ایران بود به طوری که تلاش کردند دستگیری دوتابعیتی ها از هاله اسفندیاری تا جیسون رضاییان را برآمده از تئوری توهم توطئه و نوعی کینه ورزی نظام با افرادی جلوه دهند که از تابعیت ایرانی خود برائت جسته اند.

تمرکز بر تبدیل موضوع به دغدغه جامعه ایرانی با ارائه اطلاعات ناچیز از قوانین سایر کشورها و حتی تلاش برای تغییر قوانین از جمله پذیرش تابعیت چندگانه از نکات برجسته عملیات روانی دشمن در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ زهرا طباخی پرونده حیاتی دوتابعیتی ها

یادداشت/ زهرا طباخی پرونده حیاتی دوتابعیتی ها