مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 01:102016-10-21فرهنگي

کارگردان «سایه های موازی»: در شان من نیست با فراستی وارد مکالمه شوم


در ادامه بحث اصالت فرم یا محتوا در سینما با حضور محمدتقی فهیم و مسعود فراستی تحت عنوان «بررسی مولفه های فرمی سینمای دینی ایران» پیگیری شد؛ موضوعی تخصصی و منتقدپسند که هفته گذشته مطرح شده بود و بحث بی حاصل و غیرجذابی برای مخاطب وسیع عمومی است که تماشاگر تلویزیون است.

- برنامه سینمایی هفت در ادامه مباحث مطرح شده در این برنامه در طول هفته گذشته، در کنار نقد یکی از فیلم های سینمایی روی پرده، ادامه بررسی مولفه های فرمی سینمای دینی ایران را در دستور کار داشت اما با این حال، بخش نقد فیلم شاهد یک تنش دیدنی در این برنامه بودیم و کارگردان فیلم به نقد جدی ادبیات ناآراسته فراستی در این برنامه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بهروز افخمی در ابتدای برنامه هفت که ساعت 22:30 روز جمعه بر روی آنتن زنده شبکه سوم سیما رفت، مطابق با رویه معمول درباره وضعیت گیشه سینمای ایران سخن گفت و همچون سایر برنامه ها، نظرات تازه ای درباره وضعیت فروش سینمای ایران مطرح کرد.

او با اشاره به این که فروش فیلم ها بعد از ایام عزاداری پایین آمده به این موضوع اشاره کرد که 50 فیلم هنوز در نوبت اکران هستند.

او ادامه داد: برخی از آن ها قرارداد بسته اند و برخی قرارداد ندارند و با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر نیز نزدیک است این تعداد فقط چهار ماه فرصت دارند نمایش داده شوند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «سایه های موازی»: در شان من نیست با فراستی وارد مکالمه شوم

کارگردان «سایه های موازی»: در شان من نیست با فراستی وارد مکالمه شوم