مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1395 ساعت 00:312016-10-21بين الملل

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


نوبخت فانی را فانی کرد؛ تکه پرانی به جایگاه مدافعان حرم چه مشکلی را حل می کند؟ و استقلال به لیگ بازگشت؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار اظهارات جنجالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ائمه جمعه و مدافعان حرم واکنش و انتقاد امامان جمعه برخی شهرهای کشور را در پی داشت.

در صورت نقض دوباره حریم هوایی سوریه، جنگنده های ترکیه سرنگون خواهد شد" ستاد کل فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه با اشاره به حملات هوایی ترکیه در ریف شمالی حلب و کشتن نزدیک به 200 غیر نظامی تأکید کرد این تجاوز آشکار تحول خطرناکی است که می تواند وضعیت را پیچیده کند.

استقلال با شکست سایپا به لیگ بازگشت/ هت تریک شاگردان منصوریان در پیروزی ها" دیدار تیم های استقلال و سایپا از هفته نهم لیگ برتر با برتری شاگردان منصوریان به برتری رسید.

گزینه های پیشنهادی دولت برای 3 وزارتخانه بدون وزیر/ شانس بالای صالحی ها برای تصدی وزارتخانه های ورزش و ارشاد" پس از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش گمانه زنی ها برای جانشینی آنان به صدر اخبار نقل مکان کرده که در این بین باید برای سیدعباس صالحی و سیدرضا صالحی امیری برای تکیه زدن بر مسند وزارت ارشاد و ورزش شانس بیشتری قائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته