مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 23:162016-10-21ورزشي

در سقز نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان کردستان مشخص شدند


مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان استان کردستان به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد و نفرات برتر این رقابت ها برای شرکت در رقابت های کشوری معرفی شدند.

- نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان کردستان مشخص شدند مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان استان کردستان به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد و نفرات برتر این رقابت ها برای شرکت در رقابت های کشوری معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سقز، مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان استان کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به مدت دو روز در خانه تنیس روی میز شهرستان سقز برگزار شد که امشب با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات 30 ورزشکار از شهرستان های تابعه استان کردستان به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت ها، سروش سرخی و کامیاب غنچه ای هر دو از سقز عناوین اول و دوم را کسب کردند و یاشار توانایی و آراد شالودگی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

نفرات برتر این مسابقات دوازدهم آبان ماه جاری به مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جوانان کشور در آذربایجان شرقی اعزام خواهند شد.

*شهرداری سقز نماینده کردستان در رقابت های نوجوانان منطقه کشور شد تیم شهرداری سقز عنوان قهرمانی رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان را کسب کرد و جواز حضور در مسابقات منطقه ای کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سقز نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان کردستان مشخص شدند

در سقز نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز انتخابی جوانان کردستان مشخص شدند