مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 21:062016-10-21سياسي

فعال سیاسی مازندران: رویکرد دولت برگرفته از دغدغه های ملت نیست


واقعاً یکی از نقاط عطفی که در عمر دولت روحانی برای ارزیابی مردم در ارتباط با دولت یازدهم قابل تأمل بوده نوع برخورد اخیر به سه وزیر است که نشان می دهد رویکرد دولت برگرفته از دغدغه های ملت نیست.

- محمداسماعیل امامزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان ساری، اظهار کرد: درخواست مردم از دولت این است که در مسائل اجرایی به ویژه در مبارزه با فساد جناحی و سیاسی عمل نکنند که لازمه مهم این بود که انتخاب وزرا و مدیران برمبنای ملاک های جناحی نباشد.

وی بیان کرد: این انتظار ملی از دولت از اینجا نشأت می گیرد برخلاف اینکه آقای رییس جمهور در زمان تبلیغات انتخابات عنوان کرده بود بعد از انتخاب شدن از همه ظرفیت های نظام مدیریت کشور صرف نظر از نوع نسبت جناحی و سیاسی استفاده می کنم اتفاق نیفتاد.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه دولت مرکب از جریان خاصی با ضریب تندرویی یا کندرویی شد که موسوم به اصلاح طلب ها بودند و در مجموع انتصاب های دولت با سنجش اصلاح طلبی و نوع نسبت افراد با اصلاح طلبی انجام شد، تصریح کرد: وقتی مدیران از یک جناح و جریان سیاسی خاصی باشند به طور حتم نظارت بر کار آنان خیلی نمی تواند معیار مورد قبول کشور باشد از این رو وقتی دچار سوءمدیریت و یا فساد مالی و اداری می شوند دولت نمی تواند با آنان برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سیاسی مازندران: رویکرد دولت برگرفته از دغدغه های ملت نیست

فعال سیاسی مازندران: رویکرد دولت برگرفته از دغدغه های ملت نیست