مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 20:202016-10-21ورزشي

پایان رقابت های بومی - محلی بسیج شمال کشور در لنگرود


این جشنواره در دو مرحله جنوب در اصفهان و شمال کشور در چمخاله برگزار شد که درپایان تیمها و نفرات برتر در مسابقات نهایی شرکت می کنند - تیم ها و نفرات برتر جشنواره بومی - محلی بسیج شمال کشور امروز در چمخاله لنگرود مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت : در رشته طناب کشی تیم های آذربایجان شرقی ، مازندران و همدان و در هفت سنگ آذربایجان شرقی ، گیلان ب و کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

سرهنگ علی اسلامی اقدام افزود : در رشته دان پلان یا پرتاب سنگ استان های همدان ، آذربایجان شرقی و کردستان مقام های اول ، دوم و سوم را به دست آوردند.

وی گفت : در رشته های انفرادی پرتاب سنگ 7 کیلویی ابراهیم شهبازی و درمچ اندازی زین العابدین پور اسماعیل از گیلان ب ، در لی لی محسن علیخانی از قزوین و در پرش طول سجاد اکبری از گیلان الف به مقام نخست رسیدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت : در کشتی با شال و در وزن منهای 75 کیلوگرم محسن ابراهیمی ، منهای 85 کیلوگرم نورالدین روکا هر 2 از مازندران و در وزن به اضافه 85 کیلوگرم علی مهرب از زنجان به مقام قهرمانی رسیدند.

هفتمین جشنواره بومی محلی بسیج شمال کشور باحضور 170 نفر درقالب 11 تیم به مدت 2 روز در مجتمع سردار جنگل چمخاله لنگرود برگزارشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت های بومی - محلی بسیج شمال کشور در لنگرود

پایان رقابت های بومی - محلی بسیج شمال کشور در لنگرود