مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 18:252016-10-21سياسي

منویات رهبری لازمه پیشرفت های علمی


تاکید رهبر معظم انقلاب بر متوقف نشدن پیشرفت علمی کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی است - منویات رهبر معظم انقلاب درباره پیشرفت های علمی کشور باید سرلوحه همه متخصصان و دانشمندان ایران اسلامی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما امام جمعه رشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار شد با اشاره به روند مثبت و رو به جلوی پیشرفت های علمی کشور گفت : تاکید رهبر معظم انقلاب بر متوقف نشدن پیشرفت علمی کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی است.

آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در زمینه های علمی به جایی برسیم که دنیا برای حل مشکلات خود به ما مراجعه کند.

وی در ادامه به رسوایی های پی در پی مبارزات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امریکا اشاره و خاطرنشان کرد : دمکراسی که غرب به ویژه امریکایی ها از آن دم می زدند به افتضاح کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مسیر درست انتخابات در ایران اشاره کرد و گفت : انتخابات در ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به گونه ای است که مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه اجرا شده و الگویی منحصر به فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منویات رهبری لازمه پیشرفت های علمی

منویات رهبری لازمه پیشرفت های علمی