مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 17:402016-10-21سياسي

کار به جایی رسیده که هر کس حق خواهی می کند، مورد اهانت قرار می گیرد


تحقیق و تفحص از کل ماجرای شلاق خوردن خواهد بود و هر نهاد و وزارت خانه ای که در این ماجرا دخیل بودند، تحقیق و تفحص خواهد شد، زیرا با این کار مشخص می شود، - اوایل خرداد ماه گذشته بود که فضای مجازی، پذیرای عکس های دلخراشی از کارگران شلاق خورده معدن طلای آق دره شد.

این اخبار در حالی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که مسئولان و دولتمردان ـ که داعیه دار حمایت از کارگر هستند ـ هیچ کاری در این زمینه انجام ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هرچند هر از گاهی اعتراضاتی از سوی برخی مراجع نظارتی در خصوص این برخورد شده بود، تا کنون نتیجه ای به دست نیامده است.

با این حال، گویا مجلس شورای اسلامی می خواهد این موضوع را از راه دیگری پیگیری کند تا شاید به نتیجه ای برسد!نمایندگان مجلس برای احقاق حق کارگرانی که در این روز شلاق خورده بودند، تقاضای تحقیق و تفحص در مورد نحوه شلاق خوردن کارگران معدن روستای آق دره تکاب را در دستور کار خود قرار داده اند و بنا بر آن، قرار است، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس پس از تصویب این طرح در مجلس در خصوص کلیه ابعاد این ماجرا تحقیق و بررسی بکنند.

سهیلا جلودار زاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص این موضوع اظهار داشت: بعد از این اتفاق که در یکی از شهرهای آذربایجان غربی رخ داد، نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار به جایی رسیده که هر کس حق خواهی می کند، مورد اهانت قرار می گیرد

کار به جایی رسیده که هر کس حق خواهی می کند، مورد اهانت قرار می گیرد