مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 16:102016-10-21سياسي

امام جمعه ارومیه : ضرورت ایستادگی در مقابل استکبارجهانی


ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبارجهانی باید ادامه داشته باشد - امام جمعه ارومیه : ضرورت ایستادگی در مقابل استکبارجهانی " امام جمعه ارومیه گفت : ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبارجهانی باید ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نماز جمعه امروز ارومیه به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت : رهبری بارها در خصوص مقاومت در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار تذکر داده اند و این بار نیز تصریح کردند که اگر در برابر خواست غرب در خصوص هسته ای عقب نشینی کنیم آنها به بهانه مباحث دیگری همچون توان موشکی ، حقوق بشر و حتی استقرار حکومت دینی در کشور حمله ور خواهد شد و تنها راه ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی امریکا افزود : غرب بر خلاف ادعای حکومت جهانی ، تمدن بشری از اخلاق ، انسانیت و معنویت تهی است و نماد این مسئله مناظرات نامزد های انتخابی آمریکاس.

ت خطیب جمعه ارومیه گفت : در مناظرات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بی اخلاقی و بی عفتی موج می زند و این محصول حکومتی است که در آن از دین، معرفت و خدا خبری نباشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از اصحاب قلم و فعالان رسانه ای خواست به جهانیان یاد آوری کنند که اوج تمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه : ضرورت ایستادگی در مقابل استکبارجهانی

امام جمعه ارومیه : ضرورت ایستادگی در مقابل استکبارجهانی