مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 14:462016-10-21سياسي

امام جمعه موقت یزد: مقابله با دشمنان نیازمند شناخت افکار و اندیشه های آنهاست


اگر می خواهیم با دشمنان مقابله کنیم ابتدا باید افکار و اندیشه های آنها را بشناسیم تا بتوانیم در برابر دسیسه ها و نیرنگ های آنها اقدامی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، حجت الاسلام سیدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن شناسی نیازمند مقابله با دشمن است، اظهار داشت: بزرگان دین نیز همواره بر دشمن شناسی تاکید داشته اند و مقام معظم رهبری نیز بارها این موضوع را مورد تاکید قرار داده اند.

وی با بیان اینکه قرآن بهترین منبع برای شناخت دشمن است، بیان کرد: قرآن کتابی کامل برای زندگانی بشر بوده و حتی راه های شناخت دشمن و مقابله با دشمن را نیز به بشر آموخته است.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه باید افکار و اندیشه های دشمن را بشناسیم تا بتوانیم در مقابل او ایستادگی کنیم، تصریح کرد: اگر دشمن را بشناسیم، می توانیم اهداف و برنامه های او را نیز تشخیص دهیم.

آیت اللهی با اشاره به اینکه در قرآن، دشمنان به درستی معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان در آرزوی کافر شدن، گمراهی، غافل شدن مسلمین از قدرتشان و ایجاد رنج و سختی برای مسلمین هستند و همواره برای تحقق این آرزوهای خود قدم بر می دارند اما اگر دشمن را شناختیم، در مسیری غیر از راه رسیدن دشمن به اهداف و خواسته هایش قدم بر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یزد: مقابله با دشمنان نیازمند شناخت افکار و اندیشه های آنهاست

امام جمعه موقت یزد: مقابله با دشمنان نیازمند شناخت افکار و اندیشه های آنهاست