مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 14:462016-10-21سياسي

امام جمعه شاهین دژ: چشم دوختن به غرب مشکلی را حل نمی کند


چشم دوختن به غرب مشکلی را در کشورمان حل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شاهین دژ، حجت الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: چشم دوختن به کشورهای غربی و امید بستن به آنها مشکلی را در کشورمان حل نمی کند.

امام جمعه شاهین دژ گفت: اخیرا علامه جوادی آملی چشم دوختن به غرب و منتظر ماندن برای لغو تحریم ها را مطرح کرده اند و عنوان کرده اند بی عرضگی است که چشم مان را به غرب و کدخدا بدوزیم، این مسئله نیازی به سواد ندارد و اظهر من الشمس است که نباید از کدخدا توقع داشته باشیم مگر آن زمان که ایران، ایران باستان شناخته می شد آن طرف آب ها مگر کویر نبود الان چطور شده است که آن موقعیت را کنار گذاشته ایم و به سمت غرب دست دراز می کنیم و به آن محتاج می شویم پس این بی عرضگی است.

وی عنایت ذات اقدس الهی برای دیوث نشدن و بی عرضه نبودن برخی ها را از درگاه احدیت مسئلت کرد تا از این وضعیت نجات یابند سپس بیان داشت: باید برای مدیریت عزتمند این کشور و آبادانی آن تلاش کرد.

باقری به تحریم نفتی 30 ساله توسط اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: بنابراین به مدت 30 سال کشتی های نفت کش توسط بیمه گزاران خارجی بیمه نخواهند شد از طرف دیگر غرب دزدان دریایی را تقویت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین دژ: چشم دوختن به غرب مشکلی را حل نمی کند

امام جمعه شاهین دژ: چشم دوختن به غرب مشکلی را حل نمی کند