مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 12:262016-10-21اقتصادي

مدیرکل استاندارد استان همدان: متخصصان و نخبگان به افزایش تولید و صادرات کمک کنند


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: متخصصان و نخبگان به افزایش تولید و صادرات کمک کنند.

- محمد مددی در حاشیه افتتاح مکان جدید آزمایشگاه شیمی تجزیه راک در همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان بر لزوم بهره گیری از توان متخصصان و نخبگان برای افزایش تولید و صادرات در استان تاکید کرد.

وی گفت: آزمایشگاه شیمی تجزیه راک در زمینه آزمون نمونه های صنایع غذایی و میکروبیولوژی فعالیت دارد و مورد تایید سازمان ملی استاندارد است.

مدیرکل اداره استاندارد همدان شعار امسال هفته استاندارد را استانداردها اعتمادسازند عنوان کرد و افزود: دستگاه های حاکمیتی و نظارتی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی به ارائه خدمات خود پرداخته و بخش خصوصی را نیز به موازات خود تجهیز کرده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم استان همدان در زمینه این نوع همکاری ها در سطح کشور پیشتاز باشد، ادامه داد: ما بر طبق تصمیمات حاکمیتی و همچنین وظایف و اهداف سازمانی خود همواره به دنبال این هستیم بخشی از کار را به متخصصان و صاحبنظرانی که دارای امکانات و تجهیزات هستند بسپاریم.

مددی با بیان اینکه آزمایشگاه شیمی تجزیه راک به موضوع تحقیق و توسعه و بروزرسانی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آزمایشگاه ها پرداخته است، اظهار کرد: مایه مباهات است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل استاندارد استان همدان: متخصصان و نخبگان به افزایش تولید و صادرات کمک کنند

مدیرکل استاندارد استان همدان: متخصصان و نخبگان به افزایش تولید و صادرات کمک کنند