مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 12:012016-10-21سياسي

امام جمعه درجزین: شور حسینی در عزاداری ها شعور حسینی را تحت الشعاع قرار ندهد


شور حسینی در عزاداری ها نباید شعور حسینی را تحت الشعاع قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رحیمی زاده پیش از ظهر امروز با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه های محرم الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان اظهار داشت: امروز باید نکاتی را در عزاداری ها رعایت کنیم؛ لازم است اعتدال را در عزاداری ها مدنظر داشته باشیم و حتی در معابر عمومی که مشغول عزاداری هستیم، نباید برای دیگران مزاحمت ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: عزاداری ها و مدح امامان معصوم (ع) به ویژه در ایام محرم باید به گونه ای باشد که در دین ما و روایات امامان معصوم (ع) آمده است؛ خود امامان معصوم در روایات فرموده اند که ما را خدا فرض نکنید؛ گرچه هر چه در عظمت ما بگویید، کم است.

امام جمعه درجزین اظهار کرد: شور حسینی در عزاداری ها نباید شعور حسینی را تحت الشعاع قرار دهد و باید به نماز اول وقت اهمیت دهیم؛ روح عزاداری باید تقویت ایمان ما را حاصل کند و وفاداری به دین و دیانت باشد.

رحیمی زاده، نظام جمهوری اسلامی را پرچم دار جبهه اسلام حسینی در جهان معرفی کرد، اضافه کرد: جبهه اسلام یزیدی از وهابیت خبیث و اربابان خون خوار آن ها، آمریکا، اسراییل، تکفیری ها و داعشی ها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه درجزین: شور حسینی در عزاداری ها شعور حسینی را تحت الشعاع قرار ندهد

امام جمعه درجزین: شور حسینی در عزاداری ها شعور حسینی را تحت الشعاع قرار ندهد