مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 11:002016-10-21حوادث

سرزمین موج های خروشان باز هم حادثه آفرید


وقتی پزشک بالای سرم آمد که به حالت تشنج رفته بودم و بعد از این که برانکارد آوردند و مرا به اتاق پزشک مجموعه منتقل کردند که دارای هیچ امکاناتی نبود و پزشک مجموعه با ادعای این که مرفین تزریق می کنم تا دردت آرام شود در حالی که آمپول عضلانی تزریق کرد و فکر .

- حادثه ای دیگر در سرزمین موج های خروشان مشهد باعث مصدومیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن ذوالفقاری مصدوم حادثه گفت: روز پنج شنبه ساعت 10:30 به همراه دو نفر از دوستانم به سرزمین موج های خروشان رفتیم و پس از پذیرش داخل مجموعه شدیم و برای استفاده از سرسره داخل صف شدیم و چهار نفر داخل تیوپ نشستیم و کاربر با هل دادن، تیوپ را حرکت داد.

وی با اشاره به این که این سرسره شیب بسیار تندی داشت و 2 متر شیب آن بود، افزود: تیوپ در وسط راه متوقف و وارونه شد و محکم با صفحه ای که در آنجا بود برخورد کرد که همانجا احساس کردم مهره کمرم شکست و از شدت درد نزدیک بود بیهوش شوم.

همان جا از دوستانم و کاربر دستگاه درخواست کردم که وسیله را نگه دارد چون نمی توانستم درد را تحمل کنم ولی باید حتما آن قسمت به اتمام می رسید تا وسیله پایین بیاید.

ذوالفقاری با بیان این که بعد از رسیدن به پایین دستگاه دوستانم مرا از آب بیرون آوردند، افزود: کاربر دستگاه به دنبال پزشک رفت ولی متاسفانه پزشک در اتاقش نبود و به دلیل نداشتن پیج و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین موج های خروشان باز هم حادثه آفرید

سرزمین موج های خروشان باز هم حادثه آفرید