مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 04:102016-10-21دانش

آمار دانشجویان خارجی محصل در تهران


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری گفت: هم اکنون 25 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ایران تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجتبی شریعتی نیاسر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران همدان افزود: این تعداد دانشجو از 85 کشور خارجی برای تحصیل در مقاطع مختلف در ایران اقامت دارند.

وی اضافه کرد: دانشجویان خارجی پنج درصد از جمعیت دانشجویی کشور را تشکیل می دهند که البته سعی داریم آمار دانشجویان خارجی را تا پایان برنامه به دو تا سه درصد افزایش دهیم.

شریعتی نیاسر در ادامه گفت: تاکنون ارتباط خوبی را در عرصه های بین المللی داشته ایم و هدف ما اعتلای دانشگاه ها در این عرصه است.

وی در ادامه پیرامون وضعیت صندلی های خالی در دانشگاه ها گفت: در تامین امکانات نظیر صندلی در دانشگاه ها رشد بی رویه ای داشته ایم و برهمین اساس صندل خالی خود به خود ایجاد شد.

وی افزود: اگر استانداردهای آموزش عالی رعایت شود به طور یقین وضعیت صندلی های خالی دانشگاه ها نیز بهبود می یابد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با بیان اینکه مردم علاقه فراوانی به سرمایه گذاری برای فراگیری علم و دانش دارند گفت: در حال حاضر 85 درصد از جمعیت دانشجویان کشور با پرداخت پول تحصیل می کنند که شامل دانشگاه های شبانه، پیام نور، علمی کاربردی و سایر دانشگاه های دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دانشجویان خارجی محصل در تهران

آمار دانشجویان خارجی محصل در تهران