مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 20:502016-10-20فرهنگي

اعلام رویکردهای تازه انجمن سینمای جوان


انجمن سینمای جوانان ایران در راستای تقویت زمینه های موجود برای فیلمسازان با هدف ساخت آثار غنی، رویکردی معناگرا را در تولید فیلم در راس سیاست های خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، انجمن سینمای جوانان ایران در راستای سرمایه گذاری فرهنگی و محتوایی در بخش فیلم کوتاه و ضمن تقویت زمینه های موجود برای فیلمسازان با هدف ساخت آثار غنی، رویکردی معناگرا را در تولید فیلم هایی با مضامین فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی در راس سیاست های خود قرار داده و در این زمینه کوشیده است حمایت های شایان توجهی از علاقه مندان فعالیت در این حوزه ها به عمل آورد.

فرنوش حبیب نژاد سرپرست روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران با اعلام این خبر افزود: برخورداری از چنین رویکردی در سطح تصمیم سازان و مدیران این انجمن از یک سو و حمایت های شایان توجه ایوبی، معاونت سینمایی از ساخت فیلم کوتاه از ابتدا تاکنون و خصوصا در سال 95 از سوی دیگر، توانست زمینه تقویت تولید فرهنگی با تاسی از گنجینه غنی ایرانی را فراهم کند.

چنانچه انجمن در تولیدات اخیر خود کوشیده است مضامینی با الهام و یا محوریت معنایی شعرای گران قدری چون مولانا، سعدی، حافظ و خیام در بطن اثر را بازتاب دهد.

توجه ویژه به مضامین فرهنگی مورد تاکید رییس سازمان سینمایی همچون مثنوی معنوی در راستای تایید این گفته ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رویکردهای تازه انجمن سینمای جوان

اعلام رویکردهای تازه انجمن سینمای جوان