مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 16:112016-10-20پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد اهدای عضو 65 مرگ مغزی در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در یک دهه اخیر و در قالب امر خداپسندانه اهدای عضو، 65 نفر بیمار مرگ مغزی در استان اردبیل اعضایشان را با رضایت خانواده هایشان به بیماران نیازمند اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در نشست با معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اردبیل اظهار کرد: در یک دهه اخیر و در قالب امر خداپسندانه اهدای عضو، 65 نفر بیمار مرگ مغزی در استان اردبیل اعضایشان را با رضایت خانواده هایشان به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی تصریح کرد: در سایه اهدای عضو این متوفیان 300 نفر از بیماران نیازمند پیوند اعضا حیات مجدد پیدا کردند که این نشان از ایثار و گذشت خانواده های این افراد دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به تشکیل مجمع خیرین سلامت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر و با راه اندازی این مجمع فعالیت های خوبی در حوزه ارتقای سلامت جامعه انجام شده به طوری که زمین پنج هکتاری به ارزش 30 میلیارد تومان برای احداث بیمارستان از سوی خیرین در اردبیل اختصاص یافته است.

پورفرضی از همت خیرین برای خرید تجهیزات تشخیصی و درمانی در مراکز بیمارستانی خبر داد و افزود: تلاش جدی بر این است تا بتوانیم با حمایت و همراهی این خیرین زمینه جلب مشارکت آنها را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد اهدای عضو 65 مرگ مغزی در اردبیل

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد اهدای عضو 65 مرگ مغزی در اردبیل