مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 15:552016-10-20پزشكي

انتقال مجروحان یمن به ایران / وزیر بهداشت: ارائه خدمات درمانی به مدافعان حرم


انتقال مجروحان یمن به ایران / وزیر بهداشت: ارائه خدمات درمانی به مدافعان حرم " وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مصدومان بی دفاع کشورهای مورد ظلم خاورمیانه و مدافعان حرم و مجروحان یمنی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه عیادت از مجروحان و مصدومان بی دفاع یمن و در جمع ارائه خدمات درمانی وزارت بهداشت به مدافعان حرمخبرنگاران گفت: جامعه پزشکی همچنان که در دوران دفاع مقدس در صفوف مقدم حضور داشت درحال حاضر هم درحوزه آموزش و هم در حوزه درمان چه در داخل و چه در خارج کشور حضور چشمگیری دارد.

وی از آمادگی همیشگی نیروهای امدادی و اورژانس سپاسگزاری کرد و افزود: وزارت بهداشت به عنوان دستگاه متولی در چند سال اخیر کمک های موثری درخاورمیانه ارائه کرده است.

قاضی زاده هاشمی اولویت کاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور را تامین دارو و تجهیزات برای آسیب دیدگان مورد تجاوز گروههای تکفیری، صهیونیست ها و آل سعود بیان کرد و افزود: در بخش خارجی گروه های پزشکی از وزارت بهداشت به مناطق مختلف خاورمیانه اعزام می شوند و در بخش داخلی نیز مصدومان و مجروحان به بیمارستان ها مراجعه می کنند و امکانات درمانی در اختیار آنان قرار می گیرد و همچنین هم اکنون در استانهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مجروحان یمن به ایران / وزیر بهداشت: ارائه خدمات درمانی به مدافعان حرم

انتقال مجروحان یمن به ایران / وزیر بهداشت: ارائه خدمات درمانی به مدافعان حرم