مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 15:362016-10-20حوادث

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق و کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با همکاری پلیس آگاهی، یگان تکاوری و اموران انتظامی شهرستان بندرلنگه طی 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه های سطح استان صورت پذیرفت، هفت دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این طرح 570 هزار نخ سیگار، 2 هزار و 648 قلم انواع لوازم آرایشی، 363 دستگاه انواع لوازم برقی، 98 طاقه پارچه، 2 تن لیموی خشک و یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق کشف که ارزش کالاهای مکشوفه حدود 9 میلیارد ریال است.

ملکی با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت روزانه در تمام نقاط استان، خاطر نشان کرد: در این راستا هفت متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/3264/ح http://fna.

ir/K7YZA7 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان