مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 14:362016-10-20حوادث

رییس پلیس راه البرز: جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود


جاده چالوس روز جمعه یک طرفه می شود.

- رضا اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس گزارش کارشناسان و ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی و برون شهری این استان، از عصر روز گذشته تا ظهر پنجشنبه شاهد ترافیک گسترده در راه های خروجی البرز به سمت استان های شمالی بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مسافران روزهای آخر هفته، قصد بازگشت به استان های تهران و البرز در روز جمعه را دارند، باید در این روز شاهد ترافیک سنگین در راه ها باشیم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به همین دلیل پلیس راه کل کشور برنامه ای ویژه برای تخلیه بار ترافیکی جاده ها و محورهای برون شهری البرز در دستور کار دارد.

اکبری گفت: یکی از این برنامه ها مربوط به اعمال محدودیت های موقتی در محور کرج ـ چالوس است، تا مسافران بتوانند با تحمل ترافیک کمتری به استان های محل سکونت خود بازگردند.

وی بیان داشت: بر این اساس و طبق آخرین دستورالعمل پلیس راه کل کشور، از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 30 مهر ماه، تردد و عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رییس پلیس راه استان البرز افزود: به همین دلیل ماموران پلیس راه با استقرار در میدان امیرکبیر شهرستان کرج، از حرکت خودروها به سمت استان مازندران طی این ساعات جلوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه البرز: جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود

رییس پلیس راه البرز: جاده چالوس جمعه یک طرفه می شود