مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1395 ساعت 13:102016-10-20اجتماعي

استقرار ستاد دائمی اربعین در شهرداری مشهد


ستاد دائمی اربعین حسینی در شهرداری مشهد مستقر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی ، خبرگزاری صدا و سیما مشاور شهردار مشهد امروز در نشست خبری ستاد دائمی عراق و اربعین حسینی گفت: عرصه های فعالیت این ستاد شامل اسکان و مواکب، خدمات شهری، حمل و نقل و امور فرهنگی است.

سید وحید موسویان افزود: خادمان اسکان این ستاد، برای خدمت رسانی زودتر اعزام می شوند و در سه شهر کاظمین، نجف و کربلا برای 30 هزار نفر ظرفیت اسکان و خواب ایجاد شده است.

او گفت: همچنین 550 نفر در عرصه خدمات شهری و کمک به پاک سازی به نجف و 50 نفر به کاظمین اعزام می شوند.

رییس ستاد اربعین حسینی در شهرداری مشهد افزود: 200 اتوبوس با 350 نیرو در عرصه حمل و نقل نیز آماده جابه جایی زائران هستند.

موسویان گفت: برگزاری مراسم با حضور چهره های ملی، تبلیغ دینی با همکاری 220 طلبه و ارائه محصولات فرهنگی، از فعالیت های این ستاد در زمینه فرهنگی است.

او افزود: میزان هزینه شهرداری برای اربعین 4 میلیارد تومان است، برخی از این هرینه ها از راه های جذب مشارکت مردمی تامین می شود و یکی از این مشارکت های مردمی کمپین نذر پتو برای زائران پیاده است.

مشاور شهردار مشهد گفت: ستاد مستقل برای دهه آخر صفر تشکیل می شود و بخشی از امکانات اربعین را برای زائران دهه آخر صفر استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ستاد دائمی اربعین در شهرداری مشهد

استقرار ستاد دائمی اربعین در شهرداری مشهد