مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1395 ساعت 15:502016-10-07سياسي

امام جمعه کرج : عزاداران در رفتار هم حسینی باشند


عزاداری برای امام حسین (ع) دانشگاه انسان سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی به درسهایی که از قیام امام حسین(ع) می توان گرفت اشاره کرد و گفت : عزاداری بر امام حسین (ع) روح انسان را جلا می دهد و انگیزه خداپرستی را در ما تقویت می کند و با برپایی عزداری حسینی دانشگاه انسان سازی برپا می شود تا انسان را تعلیم دهد و به سعادت نزدیک کند .

وی با بیان اینکه عزاداران حسین (ع) باید در رفتار هم حسینی باشند افزود : مردم باید با پوشیدن لباس سیاه رفتار امام حسین (ع) را سر لوحه خود در زندگی قرار دهند و زیربار طاغوت نروند همچنان که امام راحل زیر بار طاغوت نرفت و ما باید از حسین (ع) درس عزتمندی بگیریم و زیر بار ننگ نرویم .

امام جمعه کرج مردم را به بصیرت دینی و سیاسی فرا خواند و افزود : درس عاشورا درس بزرگی است و مردم باید با افزایش بصیرت خود از توطئه دشمنان جلوگیری کنند فتنه ها روز به روز افزایش می باید و مردم نیز باید بصیرتشان را افزیش دهند .

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی تحت تاثیرنفوذ جنگ نرم قرار گرفته اند افزود : برخی افراد در جامعه ما تحت جریانات قرار گرفته اند انها می خواهند ولایت را تضعیف کنند و انسجام و وحدت نیروهای داخلی را از بین ببرند و در جامعه دو دستگی ایجاد کنند ، نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج : عزاداران در رفتار هم حسینی باشند

امام جمعه کرج : عزاداران در رفتار هم حسینی باشند