مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 00:202016-10-01اقتصادي

امتداد بازارچه دائمی صنایع دستی تا بازارچه مروی


معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه بازسازی و افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی عودلاجان، فاز نخست پروژه بود گفت: در فاز دوم این بازارچه به بازارچه مروی متصل می شود.

- محمد حسن طالبیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از بازارچه دائمی عودلاجان به عنوان یکی از ثروت های تهران نام برد و گفت: نقش این بازارچه می تواند در رشد معیشت مردم این محل و صنعت گردشگری بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی و مرمت بازارچه مروی در 5 سال گذشته در منطقه اثرگذار بود افزود: این نکته باعث شد تا اهمیت مرمت بازارچه های محلی بیش از پیش افزایش یابد.

طالبیان درباره بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: این بازارچه محلی در گذشته بسیار مهم بود اما در دوره ای با سیاست های نادرست قسمتی از عودلاجان تخریب شده بود و بازارچه حالتی مخروبه پیدا کرده بود.

معاون میراث فرهنگی کشور با تاکید بر اینکه با عکس های هوایی و پژوهش های فراوان، به نماهای گذشته دسترسی پیدا کردیم افزود: تصویب طرح ها و بازسازی این بازارچه نتیجه همکاری میراث فرهنگی، شهرداری و کسبه ( هیئت امنای محل) است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح بازارچه عودلاجان فاز اول پروژه بود که در آن موضوع زیرساخت، نما و سقف برای 50 مغازه مطرح بود گفت: در فاز دوم، این بازارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتداد بازارچه دائمی صنایع دستی تا بازارچه مروی

امتداد بازارچه دائمی صنایع دستی تا بازارچه مروی